هتل هاي مشهد | تور مشهد هتل هاي مشهد | تور مشهد .

هتل هاي مشهد | تور مشهد

بهترين هتل هاي مشهد كدامند

dervishi-hotel-mashhad-room

بهترين هتل هاي مشهد

هتل قصر الماس مشهد
معرفي جامع بهترين هتل هاي مشهد – هتل قصر مشهد (قصر الماس)

هتل قصر يا همان هتل قصر الماس سابق، هتلي ۵ ستاره با كليه امكانات رفاهي در فاصله ۸۰۰ متري حرم مطهر امام رضا، داراي امكانات كامل رفاهي و تفريحي مانند رستوران، تالار، فروشگاه، كافي‌نت، تاكسي سرويس، پزشك، آرايشگاه زنانه، اتاق ماساژ، شهربازي كودكان و… كه جز بهترين هتل هاي مشهد مي‌باشد. هتل بين المللي قصر بدون شك يكي از بهترين هتل هاي مشهد است و خدمات لاكچري آن، قصر را متفاوت با ديگر هتل‌هاي مشهد كرده است. در بدو ورود پرسنل هتل با نوشيدني خوش‌آمد گويي (ولكام درينك) در چند طعم مختلف از شما پذيرايي مي‌كند و جالب آنكه ميز نوشيدني ولكام درينك بصورت دائمي در لابي هتل پابرجاست!
آدرس: مشهد- خيابان امام رضا (ع)- چهارراه دانش- هتل بين المللي قصر مشهد – هتل قصر الماس
هتل قصر طلايي مشهد

معرفي جامع بهترين هتل هاي مشهد – هتل قصر طلايي مشهد
هتل بين المللي مجلل قصر طلايي، دومين هتل از گروه هتل‌هاي بين المللي قصر مي‌باشد و بزرگ‌ترين هتل ايران و بزرگ‌ترين و مرتفع‌ترين ساختمان شهر مقدس مشهد و جز بهترين هتل هاي مشهد است. اين هتل به جهت داشتن فضاي مطلوب احداث گرديده و از بهترين سازه‌هاي معماري برخوردار مي‌باشد. در طبقات مختلف هتل، تنوع بسياري در سيستم اتاق‌ها وجود داشته و همين امر انتخاب را براي مسافران آسان مي‌نمايد. اتاق‌هاي سينگل، دبل، سوئيت، كانكت، پرنسس روم، آپارتمان رويال و پرزيدنت در مدت اقامت مسافران، خاطره‌اي وصف نشدني را خلق مي‌نمايد كه آن را بهترين هتل هاي مشهد ميكند و تصوير دل نواز حرم شمس الشموس حضرت رضا (ع) از پنجره‌هاي هتل از ديد هيچ بيننده‌اي پوشيده نيست. اين هتل در زميني به مساحت ۶ هكتار در سال ۱۳۸۹ افتتاح گرديد و شامل ۲۰ طبقه و ۶۰۰ اتاق در تيپ‌هاي مختلف سينگل، دبل رويال، سوئيت و پرنسس روم مي‌باشد. هتل قصر طلايي مشهد داراي ۳ رستوران دريايي، ملل و سنتي بوده و داراي فضاهاي تفريحي همچون سالن ورزش، محل بازي كودكان، بازي‌هاي رايانه‌اي و… مي‌باشد.
آدرس: مشهد- خيابان امام رضا- بين امام رضا ۳۴ و ۳۶ (ميدان بسيج)- هتل قصرطلايي مشهد
هتل مجلل درويشي مشهد

معرفي جامع بهترين هتل هاي مشهد – هتل مجلل درويشي مشهد

هتل پنج ستاره ممتاز درويشي در حاشيه خيابان امام رضا (ع) كه اصلي‌ترين خيابان منتهي به حرم مطهر است قرار دارد. اين هتل تنها به فاصله ۱٫۴ كيلومتر از آن مكان مقدس واقع است به طوري كه مي‌توان اين فاصله را در مدت زمان ده دقيقه به طور پياده طي نمود. اين هتل در ۲۵ طبقه، مرتفع‌ترين ساختمان اقامتي و بزرگ‌ترين هتل آتريوم كشور با سطح شيشه‌اي مي‌باشد و در سال ۱۳۹۰ افتتاح گرديده است و براستي مي‌توان آنرا بهترين هتل مشهد ناميد.

مجموعه آبي هتل درويشي اولين مجموعه آبي با ارائه خدمات تخصصي اسپا و ماساژ در مشهد مقدس است كه با بكارگيري برترين تكنولوژي‌ها و اساتيد فن به ارائه خدماتي ايده آل به ميهمانان اين مجموعه خواهد پرداخت. ارائه خدماتي همچون سوناي خشك، سوناي بخار، جكوزي، حمام تركي، سالن بدنسازي، دوش‌هاي اختصاصي ماساژ، ارائه خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضايي شيك و مدرن سلامتي و شادابي شما و پوستتان را به ارمغان خواهد آورد.
آدرس: خيابان امام رضا (ع)- بين خيابان امام رضا ۲۴ و ۲۶- هتل مجلل درويشي مشهد
هتل هما (۲) مشهد

معرفي جامع بهترين هتل هاي مشهد – هتل هما (۲) مشهد
يكي ديگر از هتل‌هاي گروه هما، هتل ۵ ستاره هما مشهد با امكانات كامل و تجهيزات مدرن روز آماده ميزباني از زائران و مسافران شهر مشهد است. موقعيت اين هتل امكان دسترسي به جاذبه‌هاي گردشگري مشهد را تسهيل نموده و خدمات اين هتل ۵ ستاره، اقامتي بي‌نظير را براي شما به ارمغان خواهد آورد. درهتل هما مشهد فضاي سبز بسيار دل انگيز، اينترنت بيسيم، صبحانه، بوفه مجلل، سه رستوران، سالن بدنسازي، زمين تنيس، پارك كودك، آرايشگاه و كافي شاپ فوق‌العاده عالي و در بهترين نقطه از شهر مشهد نزديك به لوكس‌ترين مراكز تجاري و مناطق اعياني مشهد آمادگي پذيرايي از ميهمانان محترم را دارد.
آدرس: مشهد- ميدان جانباز- خيابان خيام- هتل هما مشهد- هتل هما ۲ مشهد
هتل مدينه الرضا مشهد

معرفي جامع بهترين هتل هاي مشهد – هتل مدينه الرضا مشهد
هتل ۵ ستاره و تازه تاسيس مدينه الرضا مشهد هم اكنون به بهره برداري رسيده و آماده ارائه خدمات اقامتي با بالاترين كيفيت ممكن به مسافران مشهد است. هتل مدينه الرضا كه در فاصله نزديك حرم (۱۵۰ متر) قرار دارد يكي از بزرگ‌ترين هتل‌هاي مشهد بوده كه با حدود ۴۰۰ اتاق با امكانات كامل و ۵ ستاره كيفيت در خدمت زائرين حرم است. هتل داراي رستوران گردان در طبقه هجدهم، ۴ طبقه پاركينگ اختصاصي، مجموعه‌هاي ورزشي و استخر بصورت جداگانه براي خانم‌ها و آقايان، سالن‌هاي همايش و آمفي تئاتر و… مي‌باشد.
آدرس: مشهد – ابتداي خيابان شيرازي – هتل مدينه الرضا مشهد
هتل پارس مشهد

معرفي جامع بهترين هتل هاي مشهد – هتل پارس مشهد
هتل پارس مشهد در زميني به مساحت ۵ هكتار در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد قرار گرفته است. ساخت اين هتل در سال ۱۳۷۴ آغاز و در سال ۱۳۷۸ به منظور ارتباط دو واحد اقامتي با يكديگر ساخت و ساختمان مركزي كه شامل پذيرش رستوران‌ها، سالن‌هاي همايش، سالن‌هاي ضيافت، مجموعه ورزشي و…. طرح ريزي و اجرا گرديد. در بهمن ماه سال ۱۳۷۹ كار ساخت ساختمان مركزي به اتمام رسيد و از سال ۱۳۸۲ بهره‌برداري هتل شروع شد و تا سال ۱۳۸۴ نيز توسعه پيدا كرد. در سال ۱۳۸۸ به جهت ايجاد رفاه ميهمانان و زائرين و مجاورين امام رضا (ع) در كنار درياچه طرح ايجاد رستوران سنتي و شربت خانه ايراني و پارك بازي كودكان ارائه و در ظرف مدت بسيار كوتاهي به بهره برداري رسيد. همچنين اين هتل با ۲۲۷ باب فضاي اقامتي به شرح ذيل آماده‌ي پذيرايي از زائران و مسافران عزيز مي‌باشد. امكانات ديگر هتل: سالن آمفي تئاتر مدرن، سالن آمفي تئاتر روباز، سالن چند منظوره، ۲ سالن ضيافت، اتاق جلسات، آلاچيق و فضاي سبز، غرفه‌هاي تجاري، سالن بدنسازي، استخر (سونا و…..)، ۲ زمين تنيس، سالن بيليارد، قايق‌سواري، ماهيگيري و…
آدرس: مشهد- بلوار وكيل آباد- تقاطع خيابان شهيد صياد- هتل پارس
هتل پرديسان مشهد

معرفي جامع بهترين هتل هاي مشهد – هتل پرديسان مشهد

در يكي از بهترين مناطق آب و هوايي در جنوب غربي مشهد، هتل پرديسان مشهد، هتلي ۵ ستاره با امكانات و تجهيزات كامل و مدرن آماده خدمت رساني به مسافران و زائرين شهر مشهد مقدس است. هتل پرديسان مشهد با ۱۶۲ اتاق و سوئيت دوبلكس، سالن‌هاي همايش، رستوران‌هاي مختلف، فروشگاه‌هاي مختلف مانند سوغات مشهد و… يكي از بهترين اقامتگاه‌ها در سفر شما به مشهد خواهد بود. اين هتل داراي مجموعه ورزشي شامل استخر، سونا، باشگاه بدنسازي، پيست اسكيت و دوچرخه، صندلي ماساژ و… مي‌باشد. همچنين ۵ رستوران با ظرفيت ۶۰۰ نفر در هتل پرديسان آماده پذيرايي از مهمانان با انواغ غذاهاي مختلف است. سالن آمفي تئاتر با ظرفيت ۳۵۰ نفر با امكانات كامل و سيستم ترجمه همزمان و چهار سالن جانبي آن با ظرفيت‌هاي مختلف از ديگر امكانات و خدمات هتل ۵ ستاره پرديسان مشهد است.
آدرس: مشهد- بزرگراه شهيد كلانتري- جنب پارك صدا و سيما- هتل پرديسان مشهد
هتل جواد مشهد

معرفي جامع بهترين هتل هاي مشهد – هتل جواد مشهد
يكي از نزديك‌ترين هتل‌هاي مشهد به حرم امام رضا (ع) هتل جواد است كه علاوه بر ويژگي نزديكي به حرم، فراهم كردن امكانات كامل اقامتي آنرا به يكي از بهترين گزينه‌ها براي رزرو هتل در مشهد تبديل كرده است. اين هتل تازه تاسيس كه در اواخر سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است، داراي اتاق‌هايي با چشم‌انداز حرم، رستوران شيك، لابي لوكس و آرام و… مي‌باشد.اين هتل داراي اتاق‌هاي مجهز و دلنواز با طراحي هنرمندانه، سرويس اتاق، اينترنت بي‌سيم فراگير، سيستم تهويه هواي تازه مركزي، سيستم گرمايش و سرمايش سازگار با محيط زيست، شبكه‌هاي متنوع تلويزيوني بين‌المللي و داخلي از جمله امكانات متعدد اين هتل تاپ محسوب مي‌شوند.
آدرس: مشهد- خيابان امام رضا- امام رضا ۳- هتل جواد مشهد

هتل ايران مشهد

معرفي جامع بهترين هتل هاي مشهد – هتل ايران مشهد

هتل ۴ ستاره تاپ ايران مشهد، يكي از هتل‌هاي قديمي و با سابقه شهر مشهد است كه در مكاني بسيار آرام و به دور از هياهوي شهري قرار گرفته و در عين حال داراي فاصله نزديكي با مركز شهر، حرم و جاذبه‌هاي گردشگري مشهد مي‌باشد. هتل ايران مشهد داراي ۱۶۴ اتاق و آپارتمان با امكانات كامل رفاهي مي‌باشد. همچنين هتل ايران مشهد داراي ترانسفر رايگان فرودگاه است و و داراي آپارتمان‌ها و اتاق‌هاي مجهز به سيستم‌هاي گرمايش و سرمايش مي‌باشد. رستوران اين هتل از كيفيت بالايي برخوردار است.

آدرس: مشهد- خيابان خسروي نو- مقابل پمپ بنزين- هتل ايران مشهد
هتل آپارتمان زمرد مشهد

معرفي جامع بهترين هتل هاي مشهد – هتل آپارتمان زمرد مشهد
هتل آپارتمان زمرد از جمله هتل‌هاي شيك و چشم نواز مشهد است. هتل زمرد مشهد، با طراحي منحصر به فرد و با فاصله زماني چند دقيقه‌اي از حرم شرايط بسيار مناسبي را براي ميهمانان و مسافران مشهد فراهم آورد است. اين فضاي فرح بخش و بسيار چشم نواز، نظر هر بيننده‌اي را به خود جلب نموده و اقامت در اين هتل با شكوه را وسوسه انگيز مي‌نمايد. در بسياري از بخش‌هاي معماري هتل زمرد، المان‌هاي عربي به كار رفته است و از طراحي ايراني عربي استفاده شده است كه وجود اين المان‌هاي عربي و فرم‌هاي معماري ايراني اين مجموعه را از ديگر همتايانش متمايز مي‌سازد. امكانات هتل شامل: لابي بسيار زيبا و دلنشين، كافي شاپ، و سالن كنفرانس جهت دوره‌هاي آموزشي، جلسات مديريتي و مذاكرات تجاري و حقوقي و بين المللي، رستوران! تنوع و كيفيت طبخ فوق‌العاده غذاهاي ايراني و فرنگي متناسب با ذائقه متنوع در اين فضاي با شكوه خاطره‌هاي فراموش نشدني را برايتان به همراه خواهد داشت.
آدرس: مشهد- خيابان امام رضا- امام رضا ۶ – هتل آپارتمان زمرد
هتل بزرگ فردوس مشهد

معرفي جامع بهترين هتل هاي مشهد – هتل بزرگ فردوس مشهد
هتل فردوس با فاصله ۳۰۰ متري از حرم مطهر در ۸ طبقه ساخته شده است. اين نزديكي اقامت زائران را براي تشرف به حرم آسان مي‌نمايد. لابي گسترده با فضايي گرم و دلنشين به همراه آكواريومي زيبا، رستوران با ظرفيت ۳۵۰ نفر با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي، كافي شاپ ۲۴ ساعته… هتل فردوس در بهمن ماه سال ۱۳۸۸ افتتاح شد. سالن اصلي و صبحانه خوري با ظرفيت ۲۵۰ نفر، سالن كنفرانس با ظرفيت ۱۶ نفر، اتاق بازي كودكان، رستوران فرنگي و ايراني، لابي، صندوق امانات، فروشگاه، لاندري، آكواريوم و… بخشي از امكانات هتل فردوس مشهد مي‌باشد. از ديگر خدمات هتل: اينترنت وايرلس رايگان، كافي‌نت، گيم نت، لاندري، اتاق بازي‌هاي كودكان، پاركينگ، خدمات گشت و تورهاي نيم روزه و يك روزه.
آدرس: مشهد- خيابان امام رضا- امام رضا ۸- هتل فردوس مشهد


برچسب: ، بهترين هتل مشهد، تصاويري از هتل هاي مشهد، شيك ترين هتل هاي مشهد، مجهز ترين هتل هاي مشهد، هتل هاي نزديك به حرم امام رضا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۵:۴۴ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :